بلرزوووون!!!
سلام بچه ها. میدونم دیروقته ولی یکی از مزایای شب نشینی های خوابگاه اینه که میتونی زلزله های نصفه شب رو حس کنی!
الآن که نه ولی ساعتای ۲:۱۰ صبح بود که داشتیم "فرار از زندان" میدیدیم که یهو همه جا لرزید. همه بچه ها الله اکبر گویان زیر تخت ها و تو چارچوب در و خلاصه هر جایی که تو کتاب آمادگی دفاعی بود پناه گرفتن!
باور کنید به جای اینکه بترسم خوشحال بودم. از بچگی آرزوم بود یه زلزله رو از نزدیک حس کنم! به خدا جدی میگم!
راستی کیا زلزله ی امشبو حس کردن؟ چه حسی داشتین؟!
+ نوشته شده در دوشنبه دوم اسفند ۱۳۸۹ ساعت 4:46 توسط مصطفی موسوی
|
به بلاگ مهندسان مکانیک 89 سمنان خوش اومدید.