تسلیت...
سلام بچه ها...
امیدوارم مثه من با تابستون مشکل نداشته باشید و بهتون خوش گذشته باشه.
راستش من هرچی منتظر یه پست برای زلزله اذربایجان موندم دیدم خبری نشد این بود که خودم
دست به کار شدم.
میدونم دیر شده اما فقط میخواستم تسلیت بگم...
+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 1:47 توسط سعید طالب پور
|
به بلاگ مهندسان مکانیک 89 سمنان خوش اومدید.